Silnik
: silnik pracuje twardo i w testach przedstawiano go in minus. dla mnie kolejno 1- silnik 2-zawieszenie 3- ergonomia i ilość miejsca . to są atuty tego auta
5,0
Całokształt
z zastrzeżeniem, że wyciszenie trzeba dopracować.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak się rozgrzeje to doskonale. jak zimny to traktor. jeździłem też hdi i różnica w kulturze pracy jest, ale też nie aż taka aby to decydowało.
5,0
Skrzynia biegów
nie mogę się tylko przyzwyczaić do wciskania dżwigni zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
twardy ale i dostatecznie komfortowy. trochę głośny. prowadzenie - super.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu jak w każdym nowoczesnym samochodzie - katastrofa.
5,0
Ergonomia
super. jedyna uwaga to podłokietnik, trochę za bardzo z tyłu i za nisko. seat ma nadstawkę za marne prawie 800zeta. skandal!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
akurat odwrotnie niż czytałem wcześniej w testach. silnik przy wyższych prędkościach (5 bieg) praktycznie niesłyszalny. duży minus to brak wyciszenia kól i pędu powietrza. ogólnie jak na tę klasę - do przyjęcia, ale szkoda, że nie jest lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
wyprzedaż rocznika
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awansem - za mały dystans. spasowanie elementów - super. nic nie trzeszczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]