Walory jezdne, kultura silnika oraz designe zasługują na uznanie. Niestety samochód za prawie 100 tys złotych przeciętnie co 2 miesiące znajduje się w serwisie, co powoduję dość spore rozgoryczenie. Polecam lecz proponuję zapoznanie się z innymi opiniami przed kupnem.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Usterka klimatyzacji po przebiegu 30 tys kilometrów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory samochód oddawany był do serwisu pięcio krotnie: Drobiazgi: wady konstrukcyjne na które zareagował producent- wymiana sprzęgła oraz wymiana elementu pompy paliwowej (śrubka w pompie). Bardzo częste przepalanie żarówek (przód).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria sprężarki klimatzacji, awaria tempomatu- naprawy gwarancyjne. tzw. ząbkowanie opon firmy Michelin 205/55 R 16 - po przebiegu 50 tys.kilometrów (zaznaczam montowanych seryjnie przez producenta)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]