śliczna sylwetka tego modelu SEAT w pełni rekompensuje jego niezbyt poważne niedociągnięcia, zaś komfort w prowadzeniu pozwala całkowicie się wyluzować. Ten samochód naprawdę nie boi się na trasie żadnej konkurencji. Jeżeli kierowca decyduje- szybciej, reakcja auta jest natychmiastowa.
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacyjne przyśpieszenia, miłe dla ucha odgłosy pracy, elastyczność na każdym biegu
5,0
Skrzynia biegów
krótkie ruchy dźwigni, komfortowa zmiana biegów, dopiero na trasie do pełnego wykorzystania VI bieg
5,0
Układ jezdny
podczas jazdy po koleinach kierowca nie odczuwa żadnego dyskomfortu, rewelacyjnie trzyma się drogi na zakrętach i łukach
Komfort
4,0
Widoczność
przód to istne kino, zaś przy cofaniu widoczność ograniczają w znacznym stopniu tylne słupki nadwozia, szkoda też że nie ma fabrycznie zamontowanego czujnika cofania
5,0
Ergonomia
wszystko na właściwym miejscu i pod ręką, wygodne fotele, pomysłowe schowki na drobiazgi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
indywidualne dla kierowcy i dla pasażera, w momencie znikają problemy z zaparowanymi szybami, ciepło równomiernie w całym wnętrzu pojazdu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca pod dostatkiem nawet dla rosłych dryblasów
2,0
Wyciszenie
we wnętrzu bardzo uciążłiwe odgłosy kół podczas jazdy po nie równej nawierzchni, muldach zamarzniętego śniegu z lodem, słyszalne odgłosy ulicy należy rekompensować muzyką ze świetnego radia z CD
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oszczędny jak każdy diesel, szkoda że przeglądy są co 15000 km. Przecież to auto z grupy WV, a tam przeglądy są znacznie dłuższe
4,0
Stosunek jakość/cena
w tej klasie taniej nie będzie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie wiem jeszcze co z zestawem do naprawy ogumienia, tu bowiem nie ma wogóle koła zapasowego, gaśnica na wyposażeniu powinna być zamocowana a nie włożona za siatkę w bagażniku, denerwuje również brak oświetlenia w schowku pasażera z przodu