Silnik
: 140 koni z ogromnym potencjałem zawsze można iść pod 250 koni wystarczy włożyć 5000 zł :)
5,0
Całokształt
jeśli ktoś kupuje starsze auto z przebiegiem ~150 tyś km sam siebie oszukuje, ja jestem bardzo zadowolony za mozliwości silnika zawieszenia nie lubię wodotrysków bo lubią się psuć po jakimś czasie
każdy kupuje auto pod siebie lubię twardo i szybko podróżować
Wrażenia
5,0
Silnik
Po chip tuningu 180km/440Nm wystarczy całkowicie motor fabrycznie bez dpf-a i ma wycięty katalizator
4,0
Skrzynia biegów
za krótka jedynka no ale to tdi
5,0
Układ jezdny
przyklejony idealnie zestrojony
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu mało jeżdżę :) mam czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
jak to w tanim vw wystarczająco i intuicyjnie , nie to we francuzach jak byś siedział w boeingu,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą trochę to trwa ale w lato klima daje radę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na swoje gabaryty idealnie
3,0
Wyciszenie
słabo jak to w tanim wydaniu vw im szybciej tym głośniej szczególnie silnik, zawieszenie ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo przez 60km autostrady prędkość 160-210 dokładnie 9,3 litra ropa po 4,4zł można latać :),
5,0
Stosunek jakość/cena
Seat i Skoda zawsze będzie tanim VW ale za te pieniądze to bym miał golfa IV ble
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawiam w aso idzie to przełknąć mama gwarancję i fakturkę pierdoły się nie psują, ktoś pisał o rdzy to jakis żart nic takiego nie ma miejsca, pilnować oleju dobrego oleju mam tylko prawie 300 tys przebiegu i jeżdżę nadal na 5W30 castrola -
JAK DBASZ TAK MASZ
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tdi a więc koło dwumasowe wymienione a lekko nie ma jest ok
pęknięta głowica niestety naprawa 3000 z gwarancją jakoś to zniosłem :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]