Motor jak młot, trochę za głośny ale bez przesady, jeździłem głośniejszymi dieslami. Brutal - moc rozwija dosyć gwałtownie powyżej 2 tyś jak załacza sie turbina i dostaje drugiego strzała przy 3,5 tyś jak zmienia się kat ustawienie łopatek turbiny. Rozpędza sie znakomicie do 160 kmh praktycznie cały czas tak samo przyspiesza. Spokojnie wyciga 200 kmh
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna biegi można zmieniać jednym palcem
4,0
Układ jezdny
twardo, ale w miarę precyzyjnie. Mimo to jest esp bo pomimo ze zawieszenie sztywne to auto wysokie i jednak takie sobie jeśli chodzi o szybka jazde w zakrętach. Nie jest to pod tym względem mój faworyt więc jeździ żona. Za to dla pań fajne wspomaganie bo przy małych prędkościach kierownica chodzi tak lekko że się przestraszyłem że sa luzy. Wraz ze wzrostem prędkości układ robi sie bardziej precyzyjny
Komfort
3,0
Widoczność
słupki grube - wymogi bezpieczeństwa, do tyłu nic nie widać
4,0
Ergonomia
przełczniki ok, waski fotel (siedzisko)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
troche słabo z klima ale może kwestia napełnienia:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na płyte golfa V to rewelacja, ja mam 195 cm a za mna wsiada dorosła osoba o takim samym wzroście
3,0
Wyciszenie
oszczędności na wyciszeniu, warto dokupić pakiet wyciszajacy do lusterek (nie szumia tak przy szybkiej jeździe) jest też podobno komplet specjalnych uszczelek do przednich drzwi ale w polskich serwisach nikt o tym nie słyszał
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wysoki samochód, wiec nie jest tak oszczędny jak by to się wydawało. Przeglady średnio 800-900 pln szkoda tylko ze tak często (co 15 tkm)Usterek nie było z wyjatkiem strzału paska od alternatora
5,0
Stosunek jakość/cena
sprowadziłem roczne auto od dealera za połowę ceny w Polsce
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]