przesiadłem się z 60-konnego samochodu tak że dla mnie to jest rakieta jedynie na 6 biegu daje się wyczuwać przy 60km/h drgania ale 6 bieg nie jest od tego by nim jechać tak wolno tak sądzę
5,0
Skrzynia biegów
bardzo przydaje się 6 bieg przy 120 140 km/h jest cicho w kabinie w ogóle nie czuje się predkości
5,0
Układ jezdny
bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
szerokie słupki przednie ale idzie się przyzwyczaić
kiepska widoczność do tył- mi nie przeszkadza i tak cofam po lusterkach -kwestia przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
podłokietnik prawy powinien być taki by można było oprzeć na nim rękę i kierować samochodem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowa klima -rewelacja samochód nagrzewa się szybko mimo że to diesel szybciej niż sceniki i meganki moich kolegów z którymi zdarza mi się jeździć do pracy -wiecznie zaparowane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam prawie 2 metry i miejsca mam aż nadto dużo w porównaniu z cordobą gdzie wsiadając wiele razy uderzyłem się w głowę
4,0
Wyciszenie
trochę silnik słychać gdy jedzie się na wyższych biegach w granicach 50-60km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą pojemność silnika spalanie rewelacja średnia miasto/trasa przy dość spokojnej jeździe i szybkim wyprzedzaniu wolniejszych pojazdów to 6,5l/100km -przeraża tylko cena wymiany rozrządu około 1000zł ,wymiana filtrów i olei to koszt około 450zł po zakupie auta z drugiej ręki to trochę dużo i autocasco dopłata 10%za atrakcyjność marki trochę mnie rozśmieszyła
4,0
Stosunek jakość/cena
ale jak na polskie warunki za drogie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po paru dniach od zakupu zapalił się czujnik poduszki powietrznej - całe szczęście tylko błąd komputera do wykasowania
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było i mam nadzieję ,że nie będzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]