elastycznosc swietna, odejscie nawet z 105 KM TDI bardzo miłe, głosnawy, chociaz w momencie wdepniecia piesci ucho rykiem jak jakis rasowy ścigacz
5,0
Skrzynia biegów
doskonała, krótkie sportowe przełożenia, troche twardo chodzi ale przebieg zadne, wiec pewnie sie wyrobi
4,0
Układ jezdny
swietne zawieszenie lecz twarde jak w autach sportowych
Komfort
4,0
Widoczność
przod OK, tył cienioutko, ale to było do przewidzenia
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima reczna prawie jak klimatronik, pilnuje ustawionej temperatury. Grzeje i chlodzi doskonale, miły niski dźwiek nawiewów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190, jezeli odsune siedzenie kierowcy na maxa w tyl to siadajac za kierowca nie jestem w stanie dotknac kolanami tyłu fotela. Czy mozna czegos chcec wiecej ?
4,0
Wyciszenie
słychać zawieszenie (bo twarde) i silnik (bo TDI)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poki co nie sprawdzalem
5,0
Stosunek jakość/cena
MSV (Multi Sport Vehicle) oddaje istote auta. Samochod z charakterem i sportowym zacieciem dla zdecydowanych ludzi. Rewelacyjny design (pierwszy projekt de Silvy nie kopiujacy Alfy Romeo). W/w cechy sprawia, ze auto bedzie raczej unikalne na polskich drogach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jakiś mały swierszcz w okolicy prawych drzwi
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]