Paliwożerny, ale elastyczny dzięki zmiennym długościom kanałów dolotowych.
3,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, dobrze zestrojona
4,0
Układ jezdny
zawieszenie, tył oś wielowahaczowa multi-link, prowadzenie koła świetne, ale podatna na zmiane geometrii kół ( pochylenie, zbieżność) przód- kolumna resorujca, stabalizator wahliwy,szytwno zestrojony i to wszystko
Komfort
2,0
Widoczność
kiepska, no cóz nie wszystko złoto co sie swieci
4,0
Ergonomia
po niemiecku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic- bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca
2,0
Wyciszenie
stylance rok 2005 - brak wyciszenia maski ! wydeh pseudosportowy, silnik pod duzym obciżeniem generuje duzo huku i buczenia, powyżej 150 -dramat! 8 zaworowy silnik nie może być cichy na wysokich obrotach ze względu doładowanie dynamiczne a pomimo tego wyciszenie jest złe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne 7 maksymalne - około 11 ale można i więcej
3,0
Stosunek jakość/cena
za 70 tys zl? głosno, drogo, awaryjnie!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silnik drży- wypadają zapłony do 1500 obr/ min diagnostyka EOBD- 0 błędów silnika? serwis nic nie robi poza podłączeniem do kompa, zawieszenie-łączniki stabilizatora, stabilizator przód, tylnie tuleje wachaczy przednich, 3- krotna geometria zawieszenia i serwis wpada na pomysł wykonania kalibracji czujnika położenia kierownicy ( samochod sciągało), wymiana pasa bezp. tylnego srodkowego, lampy tylnej lewej,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żarówka tył kierunek, bateria w pilocie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Mpi 102KM 75kW
[l/100km]