Silnik
: co można za niewielkie pieniądze tam osiągnąć
suma sumarum dbając tylko o zdrowe podstawy....
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: tam padaja jakieś złączki cudaczne przy wężach chłodzenie, jakieś węże zaczynają przepuszczać trzeba to po dociskać albo po wymieniać, tyrtytka nie daje rady...
i to tyle
5,0
Całokształt
Auto rzeczywiście jest wszechstronne.
Jak dla mnie ze względu na moje pasje trochę mało miejsca... takie większe i wyższe kombi...
choć na plus zdecydowanie przesuwane tylne siedzenia i składane. Często zwłasza wersje 200 KM bardzo dobrze wyposażone, prawie full od VW na ten czas…
Auto z wlanym dobrym olejem do GTI silnika aby bardzo dobrze odprowadzać ciepło przy trasach do pracy ok 12-13 km w jedna stronę zwłaszcza jesień i zima … nawet się nie rozgrzeje do 60 stopni i mam takie wrażenie, że cały czas jadę na jakimś programie startowym… coś w stylu starego ssania i pewnie dlatego spalanie na poziomie 430-450 km na bak do zapalenia się rezerwy to MAX...
Udało mi się kilka razy zejść do 510-520 km ale to nie miało największego długodystansowego sensu gdyż czułem, że auto zaczyna zamulać i zaraz będę miał jakieś koszty mechaniczne....
mijało się z celem posiadanie takiego silnika i eko jazda….
Jeżeli ktoś chce się pobawić i mieć zapas w kilku miejscach, choćby to, że Freetrack jest już nieźle wszechstronnie usztywniony od zawieszenia po karoserie, auto strikte Terenowy… a zwłaszcza MOCY, To polecam Freetrack w takiej konfiguracji, który zdziwi nie jednego na drodze…
Włożyć porządny dolot powietrza, wymienić na porządny mocniejszy zawór DV, obowiązkowo wówczas większe sprzęgło-dwumasowe, itd… Mała korekta w programie i spalanie będzie troszkę inne pewnie i mniejsze… ale osiągi bez porównania o wiele lepsze…
ok 5,5-6 sekund do 100 kmh moc zależnie od programu 250-270 KM.
Osiągniecie prędkości 250 kmh nie stanowi latem żadnego problemu
i więcej prócz miejsca jak w MULTIVANIE nie trzeba dla młodego taty…
Auto na lata, tani serwis, sporo można sobie samemu zrobić prócz spraw przy zawieszeniu tam amatorzy tacy jak ja nie maj szans, ZA CIASNO tam …
Ale polecam dla młodego taty....
o wiele tańsza dzisiaj i pakowniejsza alternatywa dla audi
A wcale nie odstaje w niczym osiągami...
wręcz przeciwnie gdy od audi już sie z automatu oczekuje
tak tutaj jak go poganiasz tak samo on jest zdziwiony taki VAN i moje 300 ciezkich koni jeszcze pogania...
To jest uśmiech na twarzy... To jest to
Freetrack 4x4 z nadmiarem mocy
Wrażenia
5,0
Silnik
za mało mocy jak dla mnie
układ dolotowy do poprawy
Zawór DV do poprawy
korekta program obowiązkowa
5,0
Skrzynia biegów
zależnie co kto potrzebuje
DSG był by akurat dla mnie lepszy
ale w górach i terenie z Ecu Master lepiej mieć manual
5,0
Układ jezdny
bardzo szytywne auto
VW usztywnił jak dla mnie wystarczająco
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
jest wystarczająco
5,0
Ergonomia
dość intuicyjnie ale jak dla mnie ja bym zrobił mniejsze kilka rzeczy mniejsze ale wypełnił bardziej zwarcie...
choć pewnie wzieli upływ czasu pod uwage i np. wymiane radia na wiekszy model czyli zostawili dużo plastiku w obudowie...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogło by byś lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, dobre odczucia, jak na rocznik nie ma do czego się przyczepić
4,0
Wyciszenie
Tył jest kiepsko wyciszony
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zależy od wersji
4,0
Stosunek jakość/cena
dzisiaj 2021 jest OK ale wówczas był strasznie drogi
choć wyposażenie tez miał wszystko praktycznie załadowane na pokład...taki czas w VW był ale cena też była kosmiczna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest nieżle ale ja nie mogę za dużo powiedzieć
... chociaż jak wjechałem do mechanika to na pierdołach znalazło się 3500 tysiaca z wymianami podstawowymi...
ale auto wyjechało naprawde z najmniejszym średnio zużytym wymienionym drobiazgiem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej chwili tylko sprzęgło się podało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 200KM 147kW
[l/100km]