Moc silnika bardziej niż wystarczająca, do 200km/h przyspiesza wyraźnie nie jest to wymęczone 200, dynamika przy ruszaniu aż za dobra, lepiej nie wciskać gazu do dechy przy mniejszych prędkościach bo rwie przyczepność i migają lampki systemów
5,0
Skrzynia biegów
DSG i tu powinna być kropka. Może nieco bezużyteczny tryb sport bo przy deselu nie ma większego sensu żeby kręcić go na aż tak wysokie obroty.
4,0
Układ jezdny
Trochę twardo, ale w końcu to seat i musi się czymś wyróżnić.
Komfort
5,0
Widoczność
Nawet można zajrzeć przez sufit. Przednie słupki spore ale i tak jest lepiej niż w moim poprzednim aucie, może dlatego że się juz przyzwyczaiłem do szerszych słupków.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Wieczorem przytłacza ilość podświetlonych na czerwono przycisków. Siedzenia nieco za twarde (mam fotele z advanced style), nie jest wygodnie jak w domu na kanapie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Baardzo szybko robi się ciepło (wbudowana grzałka) latem też OK mimo dużej kubatury działa sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawdziwe 7 miejsc. Dorosłe osoby mogą siedzieć na 6 i 7 miejscu bez obaw (Ci powyżej 190 już mają gorzej) tylko trzeba wypośrodkować środkowy rząd foteli.
5,0
Wyciszenie
Lepiej niż dobrze, ale trzeba spokojnie obchodzić z gazem żeby jednak jak najniższy bieg był używany.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na takiego olbrzyma i osiągi bardzo niskie. Przy delikatnym obchodzeniu z gazem można zejść poniżej 7l/100 w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wyposażenia dodatkowego dobija. Łatwo podwoić wartość wersji podstawowej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR 177KM 130kW
[l/100km]