Inne
: Boczki drzwi czasami trzeszczą. Zwłaszcza, gdy słuchamy głośno muzyki z bassem
4,0
Całokształt
Ocenę "doskonale" pozostawmy dla samochodów, które poruszają serce. Tu mamy do czynienia z vanem, więc bardziej liczy się użyteczność. A w tym przypadku Alhambra daje radę.
Wrażenia
5,0
Silnik
177 koni pozwala zostawić na światłach niejednego ściganta, najczęściej ze szczęką do ziemi. A dodajmy do niskie spalanie... idealne połączenie
5,0
Skrzynia biegów
DSG. Muszę mówić coś więcej? Plus za obecność łopatek.
4,0
Układ jezdny
Jak to Seat - jest odrobinę za twardy jak na rodzinnego vana. Ale dzięki temu zachowuje się całkiem pewnie jak na prawie dwutonowe auto.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki A to problem tego designu. W mieście przy skręcaniu w lewo praktycznie jedziemy na ślepo.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Bardzo użyteczny jest schowek na podszybiu. Te w podłodze również, ale używane są od święta, na rzeczy, które muszą być w samochodzie (dla dzieciaków)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzystrefowa klimatyzacja daje radę, ale musimy się liczyć z kubaturą wnętrza. To nie mały hatchback.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów? Przecież to ogromny van, czego się spodziewać? trzeci rząd foteli nawet się przydaje.
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać w ogóle. Szumy powietrza od około 140 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nic się nie zepsuło. Oby tak dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Obowiązkowo trzeba się wczytać w listę opcji. Okaże się, że gadżety można dostać w pakietach po spooooro niższych cenach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie zaobserwowano
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na chwilę obecną brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR 177KM 130kW
[l/100km]