Inne
: Wygoda jazdy, bardzo dlugie trasy bez zmeczenia
5,0
Całokształt
Bardzo udany samochod, wygodny, przestrzenny, z dolaczanym automatycznie napedem na 4 osie jedzie i przyspiesza doskonale. Lepszy jak SUV bo mozna zabrac cala rodzine i mase bagazu. Naped 4x4 troche wazy wiec spalanie jest wieksze. Denerwujacy jest filtr DPF, ktory sie czesto wypala, jak sie pojawia lampka w miescie, to nie mozna wylaczyc silnika, trzeba jezdzic. Jak na razie jedna powazniejsza usterka to popsuty czujnik temperatury AdBlue, ale wymiana w ASO trwala 10 dni!
Wrażenia
5,0
Silnik
Zmiana oprogramowania silnika na 180 KM daje temu ciezkiemu samochodowi mocy w kazdych warunkach, nawet jak jest zapakowany na full to daje rade. 140 KM przy 4x4 byloby troche ociezale.
5,0
Skrzynia biegów
W porzadku, ale bez rewelacji
5,0
Układ jezdny
Dobry
Komfort
4,0
Widoczność
Bez czujnikow z przodu i z tylu byloby ciezko, kamera cofania bardzo przydatna.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima niezbedna do odparowania szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod dostatkiem dla kazdego, nawet w 3 rzedzie zmiesci sie dorosla osoba do 180 cm
5,0
Wyciszenie
Cichy jak na diesla
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
troche pali
5,0
Stosunek jakość/cena
lepsza jak u VW Sharana
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popsuty czujnik temperatury AdBlue. Samochod normalnie pracowal, zapalona jedynie lampka Check Engine
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]