Auto znakomite, świetnie spisuje się w trasach, długie dystanse to żaden kłopot ani zmęczenie, w mieście radzi sobie też dobrze, samochód godny polecenia, zwłaszcza.
Wrażenia
5,0
Silnik
znakomity silnik, elastyczny, cichy, z ogromną rezerwą mocy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to chyba najsłabszy element 9000. Wsteczny czasem wchodzi ze zgrzytem (nawet przy delikatnym wrzucaniu), biegi za to znakomicie zestopniowane (elastyczność i stosunkowo nieduże zużycie paliwa)
5,0
Układ jezdny
Auto dobrze trzyma się drogi, po 3 miesiącach nie znam jeszcze wszystkich możliwości, ale na razie jest OK
Komfort
4,0
Widoczność
znakomita widoczność do przodu, trochę gorsza do tyłu (wysoka linia bagażnika, szerokie tylne słupki).
4,0
Ergonomia
Ergonomia na wysokim poziomie, prawie wszystko przemyślane i dostępne (jedyne minusy: trochę za małe przyciski klimatyzacji i przyciski podnoszenia szyb na tunelu środkowym pomiędzy fotelami).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra, w zimie można docenić podgrzewane przednie fotele
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem, wygodne fotele, można jechać bez zmęczenia na koniec Europy
5,0
Wyciszenie
W środku jest cicho, chyba że jedzie się 200 na godzinę
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa dość duże, ale to w końcu 2300 cm3 i do tego turbo.
Ceny napraw dość wysokie, części również :(
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód stosunkowo niedrogi, porównując do samochodów niemieckiej konkurencji (mercedes, Audi, BMW)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie narzekam, chociaż jeżdżę nim dopiero 3 miesiące więc trudno obiektywnie ocenić
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych brak, ale warto zainwestować w oryginalne części, poprzedni właściciel wymienił element zawieszenia na zamiennik i trzeba było to wymienić (końcówki drążków)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
[l/100km]