Super auto do prowadzenia, bezpieczne i komfortowe. Warte polecenia. Z klasą mimo nie najnowszego już modelu i nie wstyd się nim pokazać. Może też pokazać kopa. Żaden problem z przyspeiszeniem w trasie i wyprzedzaniem. Wersja w automacie to po prostu sama przyjemność z jazdy, niezależnie w mieście czy w trasie. Samochód płynie - nie czuć prędkości nawet ok. 200 km/godz.
Wrażenia
5,0
Silnik
bez żadnych zastrzeżeń. Teraz sprzedaję auto i na teście przedsprzedażopwym na rzyczenie potencjalnego klienta: test komp. w ASO silnik wypadł doskonale.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - a że to SAAB´owska skrzynia - więc żadnych uwag, ideał.
5,0
Układ jezdny
Super. Bierze zakręty, polskie drogi idealnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Cóż, to limuzyna z dużym kufrem z tyłu i widoczność nie może być idealna ze względu na wielkość auta, ale mi w niczym nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
Zanim kupiłem -czytałem, że jest lep[iej, ale to może kwestia przyzwyczajenia do układu przełączników, itd. (Toyota Camry poprzednio i teraz jako drugi).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w kilka sekund temperatura jest taka jaką nastawię - wersja z klimatronic. Zaparowania również schodzą w kilka sekund.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zbyt krótki odjazd fotela kierowcy, ale to nie kanapa przed telewizorem. Poza tym dla wszystkich 5 pasażerów jest OK.
5,0
Wyciszenie
Tylko szum lusterek powyżej 150 km/godz. Chociaż w Camry nie słysze silnika na małych prędkościach a tu tak. I szum turbo....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala bo ma co spalać - 2300 ccm i 170 KM. Średnio z komputera mi wychodzi 10,8 l/100 km. Jazda po Wa-wie i w trasy, dojazd codzienny do Wa-wy ok. 35 km. Części w serwisie p. Chawryńskiego na normalnym poziomie zamienników do innych aut.
4,0
Stosunek jakość/cena
warto - używane tracą na wartości. Niestety na nowe mnie nie stać a najchętniej wersja Aero (pomarzyć, może kiedyś).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Urwana linka od klapy silnika - bez powodu, siłownik drzwi z centr. zamka, żarówka przy dźwigni zmiany biegów, itp. Czasami za dużo bo chciałoby się bezawaryjnego auta.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW 1993-1998