pomimo kosztow benzyny - POLECAM: wygoda i komfort.
Wrażenia
4,0
Silnik
troche sie dusi na wolnych obrotach ale to byla kwestia wadliwj kasety zaplonowej i silnika krokowego
4,0
Skrzynia biegów
uatomat, swietna skrzynia, bedzie jeszcze lepiej jak wyreguluje linke Kick-down
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi, rewelacyjnie jedzie sie po GLADKIEJ drodze, na dziurach niespecjalnie ale tez zawieszenie nie jest tak miekei i plywajace jak np w MerBEnz
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze, aczkolwiek czasem przeszkadza mi lewy slupek podczas skrecania w lewo
5,0
Ergonomia
na 5ke, nic nie da sie juz poprawic
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ideał :) latem zimno, zima ciepło, clamatronic dziala tak rewlacyjnia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OGROMNIE DUZO
3,0
Wyciszenie
szyberdach szumi pow 120, powyzej 160 robi sie glosno i szumi ale jak sie jezdzi bez radia to w koncu WSZYSTKO slychac x2 :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest tak zle ale mogloby tez byc lepiej ; choc bioracf pod uwage komfort i osiagi spalanie uzasadnione : 8 w trasie, 15 w miescie (automat)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
calkiem clakiem, elektronika czasem szwankuje, generalnie : jak dbasz, tak masz - zadbasz o szczegoly, przeglady i wymiany dupereli - nie nawali nic powaznego; oszczednosc na drobiazgach nie poplaca
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ma swoje minusy jak kazde auto w tym wieku, choc generalanie w nieslym stanie
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CS 195KM 143kW 1992-1998