Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9000 II

saabowicz, 19 lat temu
Silnik 2.3 16V Aero CS 220KM 162kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 24 tys. km
Saab 9000 II 2.3 16V Aero CS 220KM 162kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jechalem troche za szybko (ok 160km/h) i na droge wybiegl pies... dachowalem odbilem sie od drzewa i wpadlem do dosc glebokiego rowu... gdyby to nie byl saab prawdopodobnie a raczej napewno bym tego nie pisal teraz. Mimo tego ze samochod znalazl sie na złomie wyszedlem bez powaznych obrazen... nastepny napewno tez bedzie saab
Wrażenia
5,0
Silnik
Kupilem go 2msc temu i bylem tak zachwycony jego osiagami, ze przeliczylem swoje umiejetnosci...
5,0
Skrzynia biegów
badzo dobra...
5,0
Układ jezdny
jezdzi jak przyklejony... naprawde dobre lepsze ma citroen xm ale tamto jest hydrauliczne
Komfort
4,0
Widoczność
ciezko na parkingach ale nie ma co narzekac
5,0
Ergonomia
troszke trudno sie przyzwyczaic ale po kilku dniach bedziesz uwazal ze jest genialne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze sie nagrzewa nie wiem jak chlodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca dla kazdego pasazera
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no troche pali ale poruwnaj sobie inne silniki z moca 230km... wtedy bedziesz wiedzial ze nie przeplacasz
5,0
Stosunek jakość/cena
Mozna miec cos wiecej niz wszystko? bezpieczenstwo, dynamika, brak usterkowosci, wygoda i to ze malo ludzi zna mozliwosci tego wozu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma aut nie zawodnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbosprezarka, sprzeglo, ale kupilem go 10 letniego.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 16V Aero CS 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9000 II