Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9000 II

zibulec, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V CS 130KM 96kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9000 II 2.0 16V CS 130KM 96kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Właściowści jezdne: komfort przez duże K :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Skomentuj tę usterkę...
Zawieszenie : Skomentuj tę usterkę...
Karoseria : Skomentuj tę usterkę...
4,0
Całokształt
Auto dla osób, które robią dużo km w trasie, ze względu na swoje właściwosci trakcyjne, komfort, bezpieczeństwo i fabryczne dobre nagłośnienie. Na miasto zbyt paliwożerny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tą masę auta prawie 2 tony lepszy silnik 2.3 najlepiej z turbiną :) Mimo wszystko silnik 2.0 dość elastyczny, nie bierze oleju, dobrze wyciszony.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dobrze zestopniowane, ale automat byłby o wiele wygodniejszy.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma w zakrętach, przy przejściu przez koleiny trochę się bują, idealne na nasze dziurawe drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Cofanie do tyłu na lusterka, ze względu na wysoki tył. W pozostałych kierunkach widocznosć idealna.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu z saabowskim polotem, a raczej brakiem polotu :) Idealnie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak przystało na szwedzką limuzynę, zimowe warunki jej nie straszne, szybko się nagrzewa, dla wygodnych podgrzewane siedzenia a dla mega wygodnych grzałka w bloku silnika :) Klima w mojej wersji manualna sprawdza się dobrze i w zupełności wystarczy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe które auto oferuje tak wygodne fotele dla kierowcy i pasażerów, gruby welur miły w dotyku. Na tylnej kanapie nawet wysocy moga się rozciągniać.
3,0
Wyciszenie
Silnik dobrze wyciszony, minusem są uszczelki w szybach i drzwiach już przy 90 km/h słychać szumy powietrza a przy 130 jest zbyt zagłośno jak ną tą klasę samochodu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto lubi paliwo, szczególnie w korkach :) Trasa 9 PB - 10,5 LPG, miasto 12,5 PB - 14 LPG (normalna jazda), oczywiście każdy sprint to chwilowe spalanie rzędu 30l na niższych biegach :) Cześć nowe droższe od konkurnecji, używane w normalnych cenach (np. listwa DI nowa 1300 zł, cena używanej ok. 500 zł). Przeglądy najlepiej u zaufanego mechanika :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za naprawdę nieduże pieniądze, można poruszać się autem klasy wyższej, które w standardzie ma wysposażenie lepsze niż niektóre nowe modele. Ostatni szwedzki produkt.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi - szczególnie elektryka nawala.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie z powaqżniejszych napraw: rdza w narożniku szyby (złe zabezpieczenie fabryczne), zawieszenie przednie.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9000 II