Za te pieniądze rewelacja. Nigdy nie stałem w trasie,wygodny, pewny po prostu super. Jeżeli chcecie założyć gaz dwa razy się zastanówcie. Wszystkie problemy zaczeły się z gazem. Pękające przewody gumowe, przegrzewający się silnik,problemy z elektroniką, wymiana przepływomierza po wystrzale itp. Jeżeli decydujecie się na montaż gazu patrzeć facetowi na ręce i pilnować, pilnować, pilnować.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie do zniszczenia, baaardzo dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Dokładna, szybka i trwała przy tych obciążeniach
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak rajdówka, polskie drogi dobijają elementy gumowe w 2-3 lata
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie przednie słupki, poza tym wzorowa.
5,0
Ergonomia
Sam bym tego lepiej nie poukładał.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cieplutko zimą ,chłodno latem - czegóż chcieć więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BMW x2
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach strasznie szumi (zwłaszcza na lusterkach)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No trochę to pali, częsci eksploatacyjne średnia krajowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane szybko tracą na wartości, należy z tego korzystać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 13 latach trzeba wymienić próchniejące przewody gumowe (bądź łatać w trasie)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
7 lat zębatka biegu 5-go (250pln w salonie, robocizna własna 30 minut)