Zawieszenie
: zdecydowanie lepsza trakcja niż się spodziewałem..
5,0
Całokształt
Chyba ostatni stylowy SAAB. Genialna trakcja i styl. Na małe niedociągnięcia trzeba przymróżyć oko. Duża rozpiętość cenowa od 4000 do 15000 zł Trzeba się kierować rozsądkiem. Tańsze egzemplarze często mają prewne usterki. Przy trzeźwości i dbałości - to niezawodny i ponadczasowy... Teraz szukam 2.0 T w pełnej opcji..
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze współpracuje z instalacją gazową. Uwaga na silnik krokowy!! Bardzo elastyczny, przy wysokich obrotach lata...
5,0
Skrzynia biegów
trzeba czasami regulować.... i nauczyć się gdzie jest "piątka"
4,0
Układ jezdny
Poprostu super się trzyma ddrogi. Niestety częste są naprawy ze wsględu na nasze drogi.. ( tuleje, przeguby)
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
Niezapomniny styl wnętrza...ale wszyttko poukładane i ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze... brak klimy doskwiera we wnętrzu latem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem . 4 osoby w dalekich podróżach nie będą mieć kłopotu z "ciasnotą"
5,0
Wyciszenie
bardzo cichy... a na wyższych obrotach przyjemny pomruk silnika..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15 w mieście gazu
10 w trasie przy spokojniejszej jeździe, ale do 9 można zejść.
12 w mieście też do osoągnięcia.
Całkiem ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Duża rozpiętość cenowa. Ja płaciłem ok 4000zł, + naprawy za 1800 zł = nie jest źle. Spalanie na akceptowanym poziomie. Unikać silnika V6 z Vectry...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musimy o niego dbać. Odwdzięczy się bardzo dobrą niezawodnością. Czasami kłopoty z elektroniką. naprawy nie aż takie drogie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powiedzmy że kosztuje trochę.. ale zdarza się nie aż tak często. Ostatnio wymiana sprzęgła. Dbać o silnik krokowy! Mało zaminników, ale dużo części z aut używanych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 150KM 110kW
[l/100km]