Klasa sama w sobie, choć bezawaryjna praca wymaga troskliwej opieki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na pracującym silniku można poistawić pełną szklakę piwa bez obawy.
Jedyna poważna wada to jednorzędowy łańcuch rozrządu, który zużywa się szybciej od silnika ;)
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana - no może jedynka trochę za krótka.
5,0
Układ jezdny
Dopasowany do mocy silnika.
Do naszych dróg nie :(
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Jak w samolocie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Północne pochodzenie - lubi mróz, nie lubi upałów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od takiego auta nie oczekuje się spalania 6 na 100.
Na LPG (sekwencja) - minimalne: 9,2 maksymalne: 12
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie można kupiuć co najwyżej dresowozy po dziesięciu czołówkach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne, wynikające z normalnego starzenia się poszczególnych elementów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie przypominam sobie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 185KM 136kW
[l/100km]