Układ elektryczny
: nie wiem jakie mam żarówki z przodu a mam ten model juz od ponad 3 lat i żadna się nie spaliła NIDGY :))
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: lekko rdza łapie na drzwiach
Przeniesienie napędu
: wymieniałem już docisk i tarczę (nie podołały 225KM)
Inne
: nic wiecej
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 16V Turbo mówi samo za siebie.
Oczywiście wielopunktowy wtrysk i direct ignition
czyli bezpośredni zapłon (brak przewodów zapłonowych - 4 oddzielne cewki w kasecie zapłonowej).
Zmieniłem ECU na Stage I Nordic (225KM 340Nm)
Efekt: z przeciętnego zabójcy auto zmieniło się w wyrafinowanego zawodowego mordercę wszystkich BMW do 3.5 L w benzynie i innych z kierowcami z wystrzelonym w kosmos ego - mina takiego: bezcenne :)
4,0
Skrzynia biegów
przydała by się szóstka... ale wytrzymałość skrzyni jest naprawdę wręcz nieoczekiwanie wysoka.
5,0
Układ jezdny
bezawaryjnie nawet i na Polskich drogach. za to amorki wymieniać rok najlepiej :)
Komfort
5,0
Widoczność
Szwed to Szwed.
4,0
Ergonomia
jedyny mankament to kontroler el. szyb między przednimi fotelami w tunelu - niewygodny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i mrozi jak głupi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 189 cm, z tyłu za mną duży człowiek narzeka, mały nie :)
5,0
Wyciszenie
cisza, spokój. nic się nie dzieje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ekonomicznej jeździe pali mniej niż przeciętny silnik 2 litrowy.
rekord w trasie 6.7 l /100 km (130km trasa)
średnio 8.8 - 9.5l
max 28l/100km :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 185KM 136kW
[l/100km]