185 koni i ciągną od 1600 obrotów. Od 3000 włącza się turbo i nic więcej już nie trzeba
5,0
Skrzynia biegów
żadnych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
przez 50 tys. nie udało mi się zerwać przyczepności, a różne cuda juź wyczyniałem
Komfort
3,0
Widoczność
trochę za mała tylna szyba (ale to jest cabrio) i musiałem przyzwyczaić się do bocznych lusterek przy cofaniu
5,0
Ergonomia
jeśli przyzwyczaisz się do stacyjki przy siedzeniu kierowcy, to okazuje się, że wszystko jest tam, gdzie powinno
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
odrobinę za głośny nawiew na najwyższym poziomie, ale za to ciepło (i zimno) robi się natychmiast
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
cztery dorosłe osoby z bagażem sporym jeżdżą wygodnie (ale pod dachem)
4,0
Wyciszenie
do 140 cisza, powyżej jednak coś słychać przy tym brezentowym dachu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 9-10l, poza miastem od 7,5 l (poniżej 110 km/h) - 13,5 l (powyżej 170 km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
trochę to śmiesznie wygląda, kiedy w kabriolecie siedzi mama, tata, córka (11) i syn (5), ale dla mnie to wspaniałe auto rodzinne, nawet na długie podróże po Europie (pojemność bagażnika od 280-350 l). Wygodnie, spokojnie i te spojrzenia innych użytkowników.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie pamiętam, żeby coś poszło
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po niezłej stłuczce mam kłopoty z turbodoładowaniem