Dla mnie to poprostu ostatni prawdziwy Saab. Wolny od usterek 9-5 tki, dający niesamowitą przynemność z jazdy. To już druga 900 :) Kolejna będzie 2.0 T, ale silnik 2.3 to same superlatywy. Genialny design ( pewnie niektórym sie nie podoba) Auto dla tych co nie chcą wyglądać jak kierowca milionowej Fabii czy golfa. Genialne fotele, spisują się idealnie przy długich trasach. Elastyczny silnik. Spalanie w normie LPG. Tylko zaznaczam, trzeba dbac o samochód, kupić
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie ideał silnikowy. Nie potrzebny w sumie automat - silnik zbiera się na niskich obrotach ( nie lubie krecic wysoko silnków) Od 3 tyś bajka:)
Trzeba zwracac uwagę na stan rolek, oraz łańcucha rozrządu. A sam łańcuch to wydatek 1000- 1200 zł, ale wymienia się raz na 200 000 km.
Olej - nawet przy znacznych przebiegach - pełen syntetyk i nigdy Castrol!! Dbajcie o niego a odwieczy się świetną jazdą
3,0
Skrzynia biegów
Mogłobyć lepiej, trzeba się przyzwyczaić do tej skrzyni, chociaż na standard \'93 nie jest źle...
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bajka, auto płynie a jednicześnie genialnie trzyna się zakrętów, to co lubie w tym aucie
Komfort
4,0
Widoczność
Mała szyba z przodu
5,0
Ergonomia
No ergonomia Saaba to znak rozpoznawczy:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylnej kanapie w wersji coupe jest nie za dużo miejsca, ale dwie osoby do Chorwacji nie narzekały jak z tyłu jechały!
Porównajcie z innym coupe
4,0
Wyciszenie
Dzwięk silnika pow. 3,500 syszalny:) ale to plus
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto LPG sekwencja - 12 litrów, trasa mniej wiecej tak samo ( 130-140 km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem swoja panienke za 1900 E!!!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troche drobiazgów sie psuje, ale auto ma swoje lata:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dla mnie ok , uzytkuje ten samochód do celów słuzbowych!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 -16 150KM 110kW
[l/100km]