Inne
: Całokształt. Czujesz się w nim wyjątkowy. Bardzo dobre światła. Proszę zwrócić uwagę na niespotykanie wygodne fotele.
5,0
Całokształt
Nie no to poprostu Saab. Ponadczasowy styl. Czujesz się w nim wyjątkowy. Polecam te z beżową tapicerką we wnętrzu. Późniejsza wersja 9-3 to już nie to.. Chyba że nowy model 2008... jest na co zbierać... 2.2 T ale nie ma już tego stylu co 900.. Wygoda siedzień.. przyczepność.. to już drugi w rodzinie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Hmm słaby na niskich obrotach.. ale powyżej 4.000 zł jakby odlatywał. Dopiero wtedy ujawnia się stado 136 KM..
4,0
Skrzynia biegów
Po ogłoszeniach : częste usterki. Ja kupiłem z rozwalonym wstecznym, a skrzynia kosztowała mnie 600zł. Ogólnie ok, o to cacko trzeba dbać.
5,0
Układ jezdny
Genialne trzymanie dorgi przy wysokich prędkościach. Niestety raz na rok trzeba zawieszenie remontować. Nasze drogi.. neistety.. Ale najczęściej kończy się na wymianie tuleji w wahaczu. Do zaakceptowania. Pięknie trzyma się drogi przy zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Ja widzę wszystko, chyba że stane pod światami...
5,0
Ergonomia
No klasyk... stacyjka saabowska jest super, reszta tez zresztą. W końcu to samochód z wyżsej półki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.ok szkoda że nie ma klimy... szyby nie parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W mojej wersji coupe ciężko się zmieścić na tylnych miejscach.. Ale z przodu ok. Wersja 5-cio drzwiowa przestronniejsza - ma inne zastosowanie
5,0
Wyciszenie
Samochód dobrze wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest najgorzej. W mieście ok 13 LPG, ale można spokojnie zejść do 12. Trasa do 130km/h -11 litrów. Ciężko jeździć wolniej tym samochodem. Minimalnie spalił 9.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie przy odrobinie starań, na tą klasę prawie jak za darmo! Niesety części drogie - sprzęgło ok 700zł SACHS. Mało zamienników. Ale tezeba kombinować.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O niego trzeba dbać!!! Drobiazgi kosztują. Na szczęscie wiele części z sam. używanych
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z tego co mi sie udało zobaczyć to czasami łańcuszek rozrządu paa, skrzynia oraz - podobno często - silnik krokowy. Na razie spokój.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 131KM 96kW
[l/100km]