raz kupisz, pojeździsz i już zawsze szukasz saabów!!
Wrażenia
5,0
Silnik
odczuwalna turbodziura - jak w każdym turbo ale wspaniała elastyczność i dynamika.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
trzymanie drogi wysmienite - trzeba sie przyzwyczaić do nagłego wzrostu mocy po wdepnięciu pedału gazu na śliskich nawierzchniach.
Komfort
4,0
Widoczność
inna niż w większosci aut - nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
inna niz w większosci aut - dla mnie idealna!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak w każdym "szwedzie"
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu w sam raz, z tyłu ciasno dla większych osób.
5,0
Wyciszenie
takie jak ma być - słychać pomruk turbo ale nie jest w żaden sposób uciążliwy, dla mnie nawet przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spala tyle co ma spalać dwulitrowy silnik... Ekonomiczny jest dla tego, że praktycznie sie noie psuje!! a części są dobrze dostępne - szwecja to nasz prawie sąsiad.
4,0
Stosunek jakość/cena
drogi w zakupie ale adekwatna jakość i trwałość.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdy nie zawiódł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie zawiódł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
[l/100km]