Karoseria
: rdza na tylniej klapie, na uszczelce zbiera się woda
Układ elektryczny
: czujnik biegu wstecznego, trzeba przytrzymać lewarek by świeciło światło wsteczne
4,0
Całokształt
Auto typowo dla osoby fascynującej się tą marką, można je kochac lub nienawidzić.
Wrażenia
5,0
Silnik
185 konny benzynowy silnik turbo.. :) w trasie na 3 biegu ma super dynamikę, a w mieście nawet nie trzeba wspominać.
Od razu po zakupie w zrobiłem cały generalny remont: panewki, szlif wału, uszczelnienie głowicy, wszystkie uszczelki i uszczelniacze
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
w moim egzemplarzu mam obniżone zawieszenie, i drogi trzyma się świetnie
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność nie powala na kolana, troche ograniczona przez słupki, a do tyłu przez ścięte nadwozie jest tragiczna, ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
każdy kto chociaż raz siedział w saabie potwierdzi, że kokpit to jest majstersztyk
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeszcze nie miałem okazji sprawdzić zimą, a klime mam do naprawy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na przednich fotelach i dla kierowcy i pasażera miejsca jest wystarczająco, a nikt nie kupuje coupe żeby wozić z tyłu, chociaż znajoma przeżyła podróż na tylniej kanapie z Warszawy na Mazury
5,0
Wyciszenie
w autku jest cicho, nawet przy ok 140km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety nie każdy mechanik podejmie się saaba, ale nie jest też tak źle jak mówią
5,0
Stosunek jakość/cena
jak dla mnie doskonale, bo uwielbiam tą markę. powiem tak: jeden saab w życiu, i już jesteś uzależniony.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to w 20 letnim samochodzie, wszystko może się zdarzyć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżeli się dba, nie oszczędza na oleju itp, to jest to bardzo trwały samochód
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
[l/100km]