Bardzo wygodne (i ta ogromna przestrzen bagazowa) i niezawodne auto, troche sie psuje, ale ma juz swoje lata, karoseria prawie nie rdzewieje, jest bardzo dynamiczny, lepszy moze na trase niz do miasta. mam go juz 5 lat i nigdy mnie nie zawiodl. do tego charakterystyczny, niepowtarzalny wyglad, mozna sie do niego przywiazac (ja sie przywiazalem)
Wrażenia
4,0
Silnik
trzeba sie przyzwyczaic do krotkiej dwojki
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny wrzucam przez trojke, bo inaczej zgrzyta. slyszalem rozne opinie, ale u mnie w porzadku - dolewam olej (nie za czesto) i nie ma zadnych problemow. w razie awarii katastrofa - regenerowana zalatwiana przez aso to chyba z 15 tys zl
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
z przodu szyba jak w samolocie, z tylu nie wiem, bo mi podsufitka zwisajaca zaslania :-)
5,0
Ergonomia
moze ciut za waski w srodku, ale jesli chodzi o kokpit, to poezja
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie swietne, moze nawet, w przypadku lekkiej zimy za swietne, wentylacja srednia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche za waski i z tylu mogloby byc wiecej miejsca, ale generalnie ok.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 8-9, miasto ok 10 latem, do 14 zima (krotka trasa, duzo swiatel)
5,0
Stosunek jakość/cena
swietne auto za relatywnie male pieniadze (pisze tu o wersji produkowanej w latach 78-93).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche tego bylo juz: uchwyty klamek odpadaly, podsufitka wisi, mialem problemy z nawiewem, ale auto ma juz 16 lat, wiec takie rzeczy to normalka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 5 lat z powaznych rzeczy wymienilem sprzeglo i chlodnice, reszta to wymiany zwiazane z eksploatacja (amortyzatory, przeguby etc)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 900 I Hatchback 2.0 Turbo 140KM 103kW 1986-1991