Ten samochód jest dla nie do końca normalnych ludzi - cieszę się że jestem wśród nich
Wrażenia
5,0
Silnik
Dźwięk silnika super. Przyspieszenie (po załączeniu turbiny wystarczające) na 3 do 120 migusiem chodzi jak szwajcarski zegarek. Jechałem 200 przez chwile 230 bez problemu da rade ale wole jeździć nim pomału no chyba ze sie ktos na swiatlach przystawi:)
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny trzeba wrzucać z wyczuciem jeździłem na bardziej precyzyjnych skrzyniach ale nie ma co narzekać ogólnie jest dobrze
5,0
Układ jezdny
Chyba do tej pory nie jeździłem przednionapędowcem o tak dobrym klejeniu do drogi mam wersje aero standardowo obnizona i utwardzona od standardowych wersji cud miód
Komfort
4,0
Widoczność
Otwieram dach i widze wszystko
5,0
Ergonomia
Nic do czego by sie mozna przyczepić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Muszę nagrzewnicę przedmuchać i naprawić termostat automatycznie grzanych foteli i będzie piekło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kabrio to dużo (z tyłu siedzi się normalnie)
4,0
Wyciszenie
Do 130 w środku cicho ale już przy 135 zaczyna się słyszeć że to kabriolet
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobry samochód z porządnym szwedzkim silnikiem musi palić. Ja mam chyba uwaloną sondę i filtry do wymiany także pali mi na razie za dużo trasa 14,5 do 16,6 ale normalnie powinien od 8-12
4,0
Stosunek jakość/cena
najtańsze wersje cabrio widziałem już za 10000zł a najdroższe za 27000 euro z czego za dobry egzemplaz trzeba zapłacić od 25000zł w górę te auta nigdy tanie nie były i tańsze już nie będą ale samochód np z 93r z el.fotelami skórą klimą abs tcs el.szybami itd nawet nowe nie mają takiego wyposażenia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu uszczelka tu żarówka ale auto z takim przebiegiem prawie nowe
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trafiony komputer wtryskowy stał u niemca troche pod chmurką i woda się dostała i chyba go wilgoć zaatakowała ale za 300 zł znalazłem i działa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 175KM 129kW
[l/100km]