Układ hamulcowy
: Staje w miejscu nie ważne z jakiej prędkości.
5,0
Całokształt
Na prawdę fajne auto. Nie za durze nie za małe. Saabem jezdzi głównie żona i jest bardzo zadowolona z jego zwrotności i przyspieszenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny i raczej bez żadnych wad. Ja musiałem niestety uszczelniać silnik ale to przez zapchana odmę parę uszczelek się po sypalo. Teraz jest wszystko super.
4,0
Skrzynia biegów
Stary hydrokinetyk wiec z dsg nie ma szans ale spokojnie radzi sobie z tym autem.
5,0
Układ jezdny
Saab prowadzi się jak marzenie. Jest trochę sztywny ale cóż Aero wiec nie ma co narzekać.
4,0
Karoseria
Ruda lubi się pokazać na tylnych nadkolach ale poza tym Ok. Wygląda na prawdę fajnie a inni kierowcy częściej pytają o wrażenia z jazdy Saabem niż sportowymi autami widywanymi na co dzień.
Komfort
5,0
Widoczność
Wzorowa.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze ale brakuje trochę schowków z przodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to u Szweda idealnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze. Z tyłu w A6 jest więcej miejsca ale z tyłu wożę dzieci a one są zadowolone.
4,0
Wyciszenie
Nie wiem czy to kwestia opon czy może już wiek uszczelek ale czasem jakiś szum się dostanie do ucha.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są dostępne od ręki przynajmniej te które potrzebowałem do tej pory czyli klocki hamulcowe siłowniki maski i... i tyle.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym przedziale cenowym czyli jakieś 15-20 tys raczej nic lepszego się nie kupi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie żadnych usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelnienie silnika ale taki juz kupiłem wiec nie wiem kiedy się zaczęło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TS 260KM 191kW
[l/100km]