Silnik
: Katapulta, szkoda, że nie ma 95 aero w wersji 4x4 bo przy przednim napędzie nic więcej się z niego nie wyciśnie.
5,0
Całokształt
Miałem 93, był do niczego. 95 aero jest bardzo dobrym samochodem posiada parę niedociągnięć ale to drobiazgi np.w takim samochodzie plastikowe wstawki imitujące aluminium lub plastikowe progi z nazwą Aero napisaną farbką plakatową to chyba lekkie przegięcie.Spasowanie plastików na drzwiach pozostawia też wiele do życzenia ale już deska jest dobrze wykonana.
Wrażenia
5,0
Silnik
Koniec dębiec, wszystko biorę jak chcę. Po tuningu bsr mam około 280 koni. To jest poprostu bajka. Trochę wyczuwalna turbodziura przy małych obrotach nie ma mocy ale to kwestia wyczucia.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest super precyzyjna ale też nie ma powodów do narzekań. Jest poprostu dobra.
5,0
Układ jezdny
Jak na limuzynę klasa sama w sobie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
3,0
Ergonomia
Jak to w Sabbie kwestia przyzwyczajenia do niektórych patentów ale jest przynajmniej ciekawie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok z tyłu mogłoby być lepiej.
4,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No z tym gorzej ale zależy jak kto jeździ.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowego się nie opłaca kupować. Roczne lub dwu-trzy letnie można kupić o 70% taniej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TS 260KM 191kW
[l/100km]