Zawieszenie
: nowa felga była krzywa, ale wymieniono na gwarancji na nową
5,0
Całokształt
Serwis wyymaga trohę poprawy. Bylem na przeglądzie i niby ok ale pozostaje jakichs niedosyt, bo albo zle umyja albo jakas inna drobnostka.
Koszmarnie drogie części zamienne.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik po tuuningu --teraz 210KM, 320 NM, więc można niezle pojechać. W praktyce rozpedza sie na 3 biegu do 160, na 4 prawie 200, a piątka to juz 240.
5,0
Skrzynia biegów
brakuje czasem 6 biegu
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo skuteczna ale dość głosna, stojąc na swiatłach nie słychać silnika tylko dmuchawę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moc i silnik potrzebuuje swoje, nie jest bardzo zle ale moze być lepiej
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeżdziłem podobnymi i nie widzę jakieggoś wielkiego skoku technologicznego, czy oszołomienia że to akurat SAAB; zwyyczajnie praktyczne auuto, bez wodotrysków do normalnej codziennej pracy sprawdza sie bardzo dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 t 150KM 110kW
[l/100km]