Silnik jest bardzo dynamiczny, szczegolnie jezeli pracuje na Bioetanolu E85. 180 koni czuc dosc wyraznie. Moze spokojnie konkurowac z autami o klase wyzszymi.
Zwykla E95 nie daje takich emocji i wrazen jak Bioetanol, ale tez nie jest zle (150 KM)
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma sie drogi. 160-180 KM to nie jest zadna przeszkoda, szczegolnie na autostradach.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne okno jest troche przymale jak na kombi, ale tez ujdzie. Jezeli chodzi o martwe pole to jest bardzo male dla przodu/boku i w lusterkach.
5,0
Ergonomia
Wiekszosc detali super przymyslana. Widac ze szwedzi postawili na ergoniomie.
Troche za duzo plastiku jak na auto tej klasy, ale da sie przezyc za ta cene.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, nic dodac nic ujac. podgrzewanie silnika to super sprawa. W zimie sie siada do auta ktore jest od razu nagrzane - mniejsze zuzycie paliwa i mniej szronu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest bardzo duzo jak na auto tej klasy i wszystko jest przemyslane. Nie trzeba uprawiac wspinaczki gorskiej zeby dotrzec do kazdego miejsca w samochodzie.
Zapinanie dziecka na tylnym siedzeniu z siedzenia kierowcy tez nie jest zbyt trudne.
4,0
Wyciszenie
No coz, moglby byc troche cichszy. Silnik i skrzynia sa ciche, ale szum z opon slychac dosyc wyraznie. dosc powiedziec ze przy 180 to sie normalnej konwersacji nie przeprowadzi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BioPower 180KM 132kW
[l/100km]