Wspaniała stylistyka,niepowtarzalny,nie ginący w tłumie unifikacji wygląd,świetne połączenie sportowej zadziorności ze smakiem luksusowej limuzyny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na postoju-klasyczny terkot.Sprinterem od 0 nie jest,ale przyspieszenia na 3. 4. biegu dobre-w zupelności wystarczą na przyjemną bezstresowa jazdę i wyprzedzanie.Silnik został wzmocniony tzw boxem,teraz ma 133KM,320Nm
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna,bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi,przyklejony do niej,sunie" jak przecinak"
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastzreżeń,w końcu to duże auto i trzeba uważać...
5,0
Ergonomia
Za mało podręczych schowków,ale chyba to nie jest najważniejsze w aucie,to tylko szczegóły...
Fotele-super wygodne i ergonomiczne,jedzisz kilkanaści godzin i nic-żadnych dolegliwośći :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale działający klimatronic-przetestowany w upałach południowej Europy !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonała-po prostu
5,0
Wyciszenie
Jezeli bierzemy pod uwagę że pod maską Diesel-to dokonałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie gabaryty i klasę auta-myślę że zużycie paliwa-do przyjęcia jak najbardziej.Nie wiem czy naprawy są drogie (podobno tak)-mój nie miał do tej pory żadnych usterek.Podobno wiele części pasuje od Opla więc koszty są pewnie na normalnym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
4-letni luksusowy wóz o takiej charakterystyce j.w. za 43kzł to dla mnie doskonały stosunek jakości do ceny :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic tutaj nie mam do dodania...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem do tej pory 9tys. km i nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDi 120KM 88kW
[l/100km]