Silnik turbodoładowany, bez tzw turbodziury, przez cały czas nadmiar mocy poskromiony przez układ TCS,
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 5 biegowa, biegi wchodzą wyśmienice, trochę za krótka jedynka
5,0
Układ jezdny
wersja AERO, standardowo obniżana, felgi 17 cali, rewelacyna trakcja. W miescie za twardo, ale to wina naszych dziurawych dróg
Komfort
5,0
Widoczność
do tego dobrze działający asystent parkowania
5,0
Ergonomia
Wszystko tam ,gdzie tego oczekujesz, ogromne przyciski, bardzo łatwa obsługa wszytkich funkcji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik 2strefowy, podgrzewane fotele, też lusterka. Nic dodać, nic ująć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele z regulacją elektryczną. Dla wszystkich podłokietniki
5,0
Wyciszenie
To jest limuzyna
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie na poziomie 10 l benzyny na 100km.
Przy takich osiągach (230 kM), żadnej tragedii. Serwis u autoryzowanego dealera - horendalnie drogi i niezbyt dokładny, w zaprzyjażnionym warsztacie (specjalizującym się w Saabinach) dokładnie i niezbyt drogo
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 40 tyś możesz kupić sobie strasze auto tej klasy lub rozbitka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sobie nie przypopminam, to chyba dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak to mówią Saabowcy: "Saab się nie psuje"
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 T 230KM 169kW
[l/100km]