Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

Max., 18 lat temu
Silnik 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 75 tys. km
Saab 9-5 I Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Kto kupi raz i będzie umiał dbać - ten na zawsze będzie miał saaba. Ja mam 2 sztuki teraz - Aero z 2002 roku i 3,0 Gryffin z 1999r. Oba maja tuning hirsha - zmieniony wydech brzmi pięknie dla ucha ale nie ryczy jak te podróbki polskie, tarcze hamulcowe mam założone sportowe wraz z zaciskami i klockami sportowymi....i zawieszenie - polecam zamiast wymiany amortyzatorów tyning kit saabowski - w jego skład wchodzi kompletne zawieszenie z wersji aero- wtedy odpada bujanie na zakretach i inne opisywane przez moich poprzedników kłopoty.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbina mruczy przyjaźnie bardzo - trzeba się tylko umieć z nią obchodzić ( jak jedę do domu szybko to ostatnie kilometry daję jej spokojnie się wystudzić) - inaczej peka ceramiczne łożysko
5,0
Skrzynia biegów
nowa 6 biegowa ( mam wersję aero) - przy tym wpływa na ekonomiczność pojazdu
5,0
Układ jezdny
W aero - jest wzmocnione zawieszenie - to zupełnie inny saab niż pozostałe modele
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów z mej strony
5,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczaic i pokochać- ja mam teraz 2 saaby a w ogóle jeżdżę saabami juz 15 lat
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeśli klime się serwisuje ( nie mylić z psikaniem odgrzybiacza w ASO ) to nie ma kłopotów - problemy ze sterowaniem - produkcji Bosha przestały występowaćod 2001 r , natomiast zdecydowanie staniał z 3000zł do 1800 panel sterowania klimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W polsce zdecydowanie za drogi- teraz owe aero kosztuje 260 tys zł, sprowadzone np z austrii wychodzi na 190 tys., polecam tez sprowadzenie z Anglii z kierownica naturalnie europejska - wychodzi okolo 180 tys i co najwazniejsze - czas oczekiwania .....góra 3 tygodnie a nie jak w polsce u osłow 3 miesiące - słowem pieprzyc polskich dealerów aso:).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak ustere w moim przypadku do zdobyte przez lata doświadczenie i regularne wymiany częśći eksploatacyjnych zgodnie z wymogami producenta- nie oznacza to napraw w aso - ich niekompetencja i chciwość cenowa są pokłosiem obecnych wyników sprzedaży. Bezpieczeństwo...cóż.....żyję ......a rozbiłem się Saabem przy 240 km/h. kocham tę markę i jestem jej wierny - polecam pasjonatom i ludziom którzy potrafią włożyć serce w samochód który im się tym samym odwdzięczy. ie polecam podrabianych zamienników - dobre są i co smieszne - wcale nie takie drogie części tuningowe hirsha - np wydech kompletny ze stali noerdzewnej kosztuje 1000euro- w ASO za zwykły wydech biorą więcej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan