Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

Robson000, 16 lat temu
Silnik 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 165 tys. km
Saab 9-5 I Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
3,62
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód spełnia moje oczekiwania. Duuuża, komfortowa limuzyna z elastycznym dzięki turbo silnikiem, o stosownym zużyciu paliwa. Wersja z przed face liftingu jest nieco archaiczna w środku, ale to czysty SAAB. Po zmianach już bardziej przypomina Opla, ale takie już czasy !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 165000 i mocniejsze od oryginalnego doładowanie - SUPER
4,0
Skrzynia biegów
SAAB nawet Aero to NIE jest samochód sportowy mimo najszczerszych chęci wszystkich właścicieli Saaba. To po prostu szybka limuzyna, a tu nie ma miejsca na krótką precyzyjną skrzynię biegów - a szkoda.
4,0
Układ jezdny
Jeżeli się serwisuje zawieszenie i kontroluje amortyzatory, to ukłąd jezdny jest bez zastrzeżeń. Szczgólnie w połączeniu z ESP
Komfort
3,0
Widoczność
Faktycznie widoczbość nieco ograniczona z przodu, ale coś za coś. Czy ktoś z wła.ścicieli Saaba zamieniłby się na Multiplę ????
4,0
Ergonomia
Praktycznie wszystko pod ręką. Nareszcie sterowanie klimą co 1stC. Nie znam osoby, której potrzebna jest regulacja co 0,5stC. Wygląd to już co innego !!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duży samochód, a schładza się i nagrzewa b. szybko. Niestety przez czarną skórę komfort latem jest mniejszy. Wentylacja foteli powinna być w standardzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zapraszam każdego kto ma 180-200cm zwrostu. Nie będzie zawiedziony. Do bagażnika wchodzi teściowa wraz z całym dobytkiem !
3,0
Wyciszenie
Całkiem niezłe, choć jak na auto segmentu E, to chyba nieco odstaje od konkurencji.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwa wypije tyle, ile mu wleeję do baku. W końcu to 280KM ! Ja osobiście mam dużo szczęści, bo sewisuje w świetnym zakładzie za rozsądne pieniądze.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena nowego auta jest całkowicie z kosmosu i nie ma się co dziwić, że SAAB splajtował. Nie wystarczy już sam znaczek i sentyment, aby dać 220tyś zł za auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wada konstrukcyja powoduje, że przecierają się przewody w tylniej pokrywie bagażnika, przez co dochodzi do zwarcie i SID szleje. Koniecznie trzeba sprawdzić i ztuningować poprzez zaizolowanie poszczególnych przewodów !!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Waste-Gate, Płyta zapłonu, Sprzęgło
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 I Sedan