Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

Groszek, 21 lat temu
Silnik 2.3 i T SE 170KM 125kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 70 tys. km
Saab 9-5 I Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochod wypadajacy posrod konkurencji najlepiej (Audi A6, BMW 5, Merc E, Volvo S80) w stosunku jakosc/cena. Auto dla indywidualisty, niezbyt chodliwe u zlodzieji, normalne stawki ubezpieczen (przynajmniej tu w NL). Ilosc elektronicznych gadzetow (komputer + audio + klima) ukontentuje kazdego. Naprawde doskonale przemyslany i bezpieczny samochod.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobrze, mozna latwo wymienic ECU i mamy 235KM
5,0
Skrzynia biegów
swietny automat, dodatkowe programy Sport i Winter
5,0
Układ jezdny
to wersja Executive, wiec superwygodna, przy upgradzie do 235KM nalezy usztywnic zawieszenie
Komfort
5,0
Widoczność
troche duze tylne slupki, ale mozna sie przyzwyczaic
5,0
Ergonomia
rewelacja, ale za mala popielniczka i brak podrecznej poleczki na fajki. Ma nawet uchwyt na monety do parkomatu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatic Climate Control ze wszystkim - po prostu klasa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet dla wysokiego kierowcy >190 cm wzrostu zostaje duzo miejsca nad glowa
5,0
Wyciszenie
dla mnie akurat, kiedy jedziesz spokojnie - bardzo cicho, jak depniesz to slyszysz 2.3l i turbinke, czyli jak trzeba
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na samochod z turbo to naprawde niezle
5,0
Stosunek jakość/cena
od dealera z gwarancja, 2.5 roczne normalnie uzytkowane, skora, automat i "full wypas" za 50% ceny nowego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic - dodatkowo ma jeszcze gwarancje Saaba
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic - dodatkowo ma jeszcze gwarancje Saaba
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan