Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

www.JOELL@ONET.EU, 15 lat temu
Silnik 2.3 i T SE 170KM 125kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 185 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Saab 9-5 I Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : SILNIK SPRAWUJE SIĘ REWELACYJNIE ,TO PRZYSPIESZENIE JEST WARTE EWENTUALNEGO KOSZTU PRZEJAŻDŻKI. POMIMO ŻE SILNIK NA OGÓŁ JEST BEZAWARYJNY ,TO TRZEBA DORWAĆ DOBREGO FACHOWCA ABY CO JAKIŚ CZAS GO OSŁUCHAŁ I POOGLĄDAŁ.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : CEWKA ZAPŁONOWA CZASEM PADNIE -KOSZT ok.850 PLN
Układ elektryczny : WYŚWIETLACZE \"SID\" KOMP. I KLIMA KOSZT NAPRAWY 2szt. OKOŁO 90 PLN
5,0
Całokształt
OGÓLNIE SAMOCHÓD JEST GODZIEN POLECENIA, DUŻY ,BEZPIECZNY ,SOLIDNY ,PRESTIŻOWY - SAAB 9-5
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK PRACUJE RÓWNO BEZ ŻADNYCH ZBĘDNYCH WIBRACJI, JEST CICHY TAK ŻE ŚWIST TURBINY PRZY DODANIU GAZU JEST SŁYSZALNY. PRZYSPIESZENIE JAK NA SAMOCHÓD OSOBOWY JEST REWELACYJNE,NIE MA TURBODZIURY.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA PRECYZYJNA ,GŁADKO ZMIENIA. Z REGUŁY BEZPROBLEMOWA ,W RAZIE ZMIANY OLEJU TRZEBA ZALAĆ ODPOWIEDNIM ZALECANYM PRZEZ SERWIS SAABa. JA ZALAŁEM VALVOLINE I ZACZĘŁO MI KLEIĆ SYNCHRONIZATORY.
5,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE KOMFORTOWE,JAK PRZYSTAŁO NA TĘ KLASĘ AUTA,DO ENERGICZNEJ JAZDY POLECAM WERSJĘ AERO-JEST SZTYWNIEJSZA.
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOK DO PRZODU I NA BOKI REWELACJA ,JEDYNIE COFANIE LUB PARKOWANIE TYŁEM JEST TROCHĘ GORZEJ,OBFITY KUFER ZASŁANIA WIDOCZNOŚĆ.
5,0
Ergonomia
ROZKŁAD KOKPITU NA WZÓR TYCH Z SAMOLOTÓW JEST PRZEJRZYSTY I ŁATWY W OBSŁUDZE. WSZELKIE INNE PRZEŁĄCZNIKI SĄ ŁATWO DOSTĘPNE. STACYJKA TRADYCYJNIE NA ŚRODKOWYM TUNELU,TO WYGODA I BEZPIECZEŃSTWO.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA I KLIMATYZACJA SĄ W PEŁNI DOPRACOWANE DO GABARYTÓW WNĘTRZA. OGRZEWANIE W ZIMIE I CHŁODZENIE W LECIE W PEŁNI ZADOWALA. OSUSZANIE ZAPAROWANYCH SZYB JEST REWELACYJNE.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA STARCZY DLA KAŻDEGO,JA MAM PONAD 180 cm WZROSTU I MIEJSCA MI NE BRAKUJE. PASAŻEROWIE Z TYŁY MAJĄ DOSTATECZNIE DUŻO MIEJSCA NAWET DUŻEGO WZROSTU. FOTELE KOMFORTOWE PODGRZEWANE I WENTYLOWANE.
4,0
Wyciszenie
OGÓLNIE WYCISZENIE JEST DOBRE ,EWENTUALNIE DOBIEGAJĄ ODGŁOSY OD PODŁOGI GDY JAKIEŚ KAMYKI W NIĄ UDERZAJĄ.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SAMOCHÓD WARZY PONAD 1500kg ,MA OPONY NIE NAJWĘŻSZE I SILNIK O PRZYZWOITEJ MOCY - NA POWIETRZE TO NIE POJEDZIE ALE PRZY TYCH PARAMETRACH JAKIEŚ KOSZTY PONIEŚĆ TRZEBA.
5,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ WYKONANIA W STOSUNKU DO CENY PRZY NOWYM AUCIE JEST NA NIEKORZYŚĆ CENY , ALE KILKU LETNI SAMOCHÓD MOŻNA KUPIĆ ZA PRZYZWOITE PIENIĄDZE.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DO TEJ PORY NIE ZAWIODŁEM SIĘ,JEDYNIE WYŚWIETLACZ KOMPUTERA I KLIMY BYŁ PONOWNIE KLEJONY-ZANIKAJĄ NIEKTÓRE LITERY/CYFRY.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEDYNĄ USTERKĄ BYŁO ZAŚWIECENIE KONTROLKI STEROWANIA SILNIKIEM \"CHECK ENGIN\" NIC SIĘ NIE DZIAŁO ALE NIE WOLNO SZYBKO JEŹDZIĆ JEŻELI SIĘ ŚWIECI. PODPIĘCIE POD KOMPUTER U MECHANIKA 5min I PO BÓLU.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 i T SE 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan