Piekne auto dla indywidualistów. Niesamowite ma przyśpieszenie. Jest to napewno oderwanie od szarej rzeczysistości kompaktów ala Golf, Astra itp I pamiętajcie. było kiedyś takie hasło:
Why you drive a car when you can pilot a SAAB :D
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetnie ciągnie już od małych obrotów; wiadomo turbo
4,0
Skrzynia biegów
automat czasami potrafi się zagubić w zmianie biegu ale jest ok
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc bardzo dobra. Jedynie z tylu zamonowalem czujnik cofania i teraz jest lux
5,0
Ergonomia
wszystko jest na swoim miejscu jak to w SAA-ie. I ta stacyjka w tunelu środkowym:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko isę nagrzewa latem dobrze chłodzi. Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest wygodnie. Jednakże przy moim ustawieniu fotela z tyłu brakuje trochę miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
do 140 jest cichutko potem zazyna być głośny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie gazu to w mieście 14-15l (wtrysk sekwencyjny) poza trasą udało mi się zejśc do 10 l gazu. Ceny przeglądów nawet przyzwoite jesli isę do ASO nie jeździ
4,0
Stosunek jakość/cena
Ja swojego kupilem za 30 tys zl. Za te pieniądze mógłbym co najwyżej sprawić sobie Pande. Jestem zadowolony. Ceny częsci i serwisu są naprawdę przyzwoite tylko trzeba wiedzieć gdzie kupować i serwisować:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padl mi wyświetlacz komputera; ponoć typowe naprawa 100 zl więc w graniahc rozskadku. Do tego silniczek wycieraczek reflektorów ale to normalne bo byl francuski Sagema