Szwedzi maja łeb! Chorowałem na Saaba dłuzszy czas i się nie rozczarowałem, liczylem na sporo po tak szlachetnej marce i powiem szczerze że dostałem więcej niż oczekiwałem....
Wrażenia
5,0
Silnik
Silinik jest klasą samą w sobie. Przy BSR stage 1 frajda z jazdy jest niesamowita. Osiągi, elastyczność oraz kultura pracy silnika sa rewelacyjne. Banan z twarzy nie znika pod warunkiem że się dobrze dba o serducho Saaba.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia sa dobrane idealnie. Skrzynia jest precyzyjna. Wszystko jak najbardziej OK.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto ważące 1600kg zadziwia stabilnością na drodze. Chociaż prowadzenie wymaga przezwyczajenia się do masy i gabarytów tego czołgu.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki widoczność jest bardzo dobra, jeżeli chodzi o widocznosc do tyłu to pomagaja czujniki parkowania...
5,0
Ergonomia
Na pierwszy rzut oka przytłacza kierowcę mnogość przycisków, ale po chwili okazuje sie że wszystko jest tak jak być powinno...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pierwsze auto w którym obce mi są zaparowane szyby. Poprostu rewelacja! Klimatronik chłodzi szybko i skutecznie ogrzewanie działa bardzo szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hmm z przodu można się ganiać :) Z tyłu pasażerowie mówią że jest jak w samolocie cokolwiek to znaczy chyba jest dobrze :P
5,0
Wyciszenie
W czasie podróży słychać tylko przyjemy świst powietrza oznajmiający sporą prędkość przelotową..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczyłem się pozytywnie jeżeli chodzi o spalanie ale kto by na to zwracał uwagę mając Saaba...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto z pewnych rąk nie ma prawa się zepsuć. Jak się kupi parcha to co by to nie było będzie się psuło. Nawet zadbany Sang-yong się chyba nie psuje :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 i T 170KM 125kW
[l/100km]