Układ hamulcowy
: Zuzycie klocków i tarcz ...ale za dynamiczną jazdę sie płaci w ten sposób
4,0
Całokształt
Świetne auto. Za niewielką stosunkowo cenę! Ale wymaga dbania i koszty utrzymania nie są małe! Przestrzegam wszystkich którzy liczą na koszty podobne jak np Golf czy Fokus...nic z tego!
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo kulturalny i cichy silniczek. Super elastyczność ( w końcu pod maska 300Nm w benzynce :)więc musi jechać!!....)
4,0
Skrzynia biegów
Dynamit pod maską! Dyskretny bat dla \"dresiarzy\" w BMW itp :) Skrzynia precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie. Troszkę za bardzo wspomagana kierownica...
Komfort
3,0
Widoczność
Gruby przedni słupek przeszkadza troszkę...ale wymogi bezpieczeństwa to wymagają :) Da się z tym żyć.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Intuicyjna obsługa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealne! Super inteligentny panel klimatyzacji :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealne! VW Passaty itp mogą sie wstydzić :)
5,0
Wyciszenie
Naprawdę cichutko w środku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie jest samochód do \"oszczędzania\"!! Przyjemność kosztuje :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezkonkurencyjny!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kaprysy przewodzików podciśnienia (na szczęście łatwe do usunięcia)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli się zadba nie sprawia problemów. Ale łańcuchowy rozrząd nie jest niestety bezobsługowy (przy przebiegu ok 130-160 tyś zazwyczaj prosi się o wymianę)i trzeba uważać!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 16V 185KM 136kW
[l/100km]