Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

marcin@moodypolska.pl, 19 lat temu
Silnik 2.0 T 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 140 tys. km
Saab 9-5 I Sedan 2.0 T 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
3,31
24% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Zawsze chciałem SAAB´a ale po przejsciach z silnikiem (turbiną) dzieki, choc słyszałem opinie ze auto jest super tylko serwis (ASO) nawala. Tak czy inaczej jesli auto kosztuje 160tys to takie jaja są nie dopusczalne i ani image ani komfort jazdy czy nawet bezpieczenstwo tego nie wynagrodzą. Wracam do volvo bez turbo!!
Wrażenia
4,0
Silnik
jak to 2 litry turbo
4,0
Skrzynia biegów
ewidentnie brak 6, długie przełozenia
5,0
Układ jezdny
poprostu SAAB
Komfort
4,0
Widoczność
słupki jak ramie Pudzianowskiego
5,0
Ergonomia
wszystko pod reką
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy zamknieciu jednej strony wentylacji z tyłu klima zaczyna grzac zamiast chłodzić, podobno fabryczna usterka. Po naprawie (lutownica w ASO) radio wycisza sie przy zakrecie w lewo i włacza po zakrecie w prawo (uszkodzony kabel seterowania przez GSM) niech zyją polskie ASO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie SAAB
5,0
Wyciszenie
140 i cisz 160 troche słychać...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio 13 na 100 coż 2 litry turbo
1,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie zbyt duza awaryjniść
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety duzo drobiazgów, a to sie koła odkreciły po wymianie klocków (ASO) a to listwa zapłonowa...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regularnie co 60 tysiecy wymiana turbiny (bedzie 3), a przy drugie awarii szlag trafił cały silnik (krótki silnik, głowica itp) wymiana na nowych czesciach (ASO) wyceniona na ponad 30 tysieci - pass nigdy wiecej SAAB
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 I Sedan