Układ elektryczny
: Jest w nim sporo elektroniki więc i drobne usterki się zdarzają.
5,0
Całokształt
Samochód raczej dla fanów firmy SAAB, na dłuższe trasy po europejskich autostradach i dla osób z grubym portfelem bo koszty utrzymania (gł.paliwa) raczej nie dla przeciętnego zjadacza chleba a jest to auto które nie lubi jeździć na LPG bo szybko się to zemści na właścicielu jak to już bywało. Jednym słowem trzeba się nim interesować i dbać o niego a nie tylko lać paliwo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny ale mało oszczędny
5,0
Skrzynia biegów
Nie wiem jak automat ale ręczna jest ok.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry.
5,0
Karoseria
Nie rdzewieje bo jest fabrycznie zabezpieczona jakimś nieznanym preparatem.
Komfort
5,0
Widoczność
W porządku
5,0
Ergonomia
W porządku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nieźle.Można śmigać po ciepłych krajach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny dla dużych osób i raczej na długie trasy nie po mieście.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie dla oszczędnych ale tragedii też nie ma.
To nie jest Lamborgini czy Ferrari.
5,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatna. Za te same pieniądze ciężko kupić takie wygodne i mało awaryjne auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak pod warunkiem że się regularnie serwisuje i nim interesuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 150KM 110kW
[l/100km]