Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

Tomek B, 15 lat temu
Silnik 2.0 T 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-5 I Sedan 2.0 T 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
3,08
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : przepustnica, przepływomierz,
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągle się coś psuje, przepływomierz i przepustnica już wymienione. Koszt 3200zł. Cześci są okropnie drogie. Listwa di która sie zużyła 1450zł. Zamontowałem nowe servo hamulcowe koszt 4000zł. W ogóle nie warto kupować ten samochód. Jest to wielka porażka, saab nie może szczycić się żadną jakością. To bardzo kiepskie auta. Koszty eksploatacji są tak wysokie że przewyższają wartość auta bardzo często. Poza tym saaby bardzo lubią brać olej a poza tym palą bardzo dużo. W mieście nawet 16 litrów. Lepiej kupić sobie passata 1.9tdi wersje `130 konną i jeżdzić bezawaryjnie i za małe pieniądze. ODRADZAM WSZYSTKIM. Nie popełniajcie tego błedu.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 I Sedan