Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

PoznaniakTomek, 15 lat temu
Silnik 2.0 i T SE 150KM 110kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
3,46
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : dobrze trzyma sie drogi co wpływa na b dobry komfort podczas jazdy
2,0
Całokształt
Drugi raz bym go nie kupił nie ma nawet co porównywać z Japończykami polecam tym co mają czas i kasę na naprawy i lubią niespodzianki w drodze:)
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik 2.0T moc 192KM ale nie wiem gdzie te konie są bo auto po prostu odstaje od chociażby Passata ze 150konnym silnikiem, nie powala przyspieszeniem konie może i są ale LPT turbo beznadzieja zaczyna ciagnąć jak trzeba dopiero od trójki
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów b dobra biegi zmieniają się pięknie delikatnie jednym palcem
5,0
Układ jezdny
prowadzi się pięknie w ciasnych zakrętach komfort b wysoki sztywno trzyma się drogi nie ucieka płynnie pokonuje nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nigdzie nie spotkałem tak silnych i wydajnych nawiewów ale padają elementy kierujące nawiewami ciepłym i zimnym powietrzem łopatki zastawki silniczki koszt dość wysoki i ciężko się dostać:/ a podzespoły naprawcze b drogie, w zimie coś skrzypi z nawiewu ale pojęcia nie mam co
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszystko dopasowane jak by odlane specjalnie dla nas
3,0
Wyciszenie
dość głośno przeważnie pompkę paliwa bardzo słychac:/
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma co liczyć że benzyny pali 7 litrów na trasie benzyny na trasie pali przy spokojnej jeździe 9 litrów na mieście ok 12 gazu spalał mi na trasie 11 litra przy 140-150 a na mieście ok 13,6
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów to bardzo często padają łopatki i silniczki sterowania nawiewem
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto bardzo awaryjne psuje się wiel elementów związanych z silnikiem przy 200tyś w kazdym z tych aut pada listwa zapłonowa koszt 1000zł, pada czujnik położenia wału, źle rozwiązana odma powoduje nierzadko zacieranie się silników, nawalają przepustnice, pompy paliwowe, części o 30% droższe niż innych pospolitych aut, auto posiadam ale boję się nim wypuszczać gdzieś dalej żeby mi nie stanęło w drodze bo już 2 razy mi stanęło raz wprost po wyłączeniu auta już nie odpaliło a raz na trasie po prostu zgasło i koniec laweta i do domu:/ porażka poprzednio miałem toyotę i nigdy mnie nie zawiodła a wymieniałem tylko olej i świece to wszystko

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan