Silnik
: super dynamiczny silnik i swietne przełożenia
5,0
Całokształt
Super autko. Jak kiedyś sprzedam , to i tak bede szukał saaba tylko nowszego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna praca silnika, jak ktoś jeszcze nie jechał zaprawde polecam. Turbina pracuje cicho i jest naprawde wydajna.
5,0
Skrzynia biegów
Jak narazie nie miałem z nią żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drobi jak niezły czołg. Wymieniałem juz tuleje wachacza , i pomimo że kupiłem je w salonie saaba to i tak były tanie ( w porównaniu do japończyka ). Komfort jazdy idealny.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ? Nie może być lepiej
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, klima trochę nie wydala w bardzo gorące dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie 2 m wzrosty , i jeszce nie mam fotela odzuniętego na maksa . Doskonała
5,0
Wyciszenie
Super cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I ty pojawia się problem. Jednak nie jest to ekonomiczne autko, jazda po mieście bardzo , ale to naprawde bardzo ekonomicznie to jakieś 11 L/100km. Ale trasa już wygląda przyzwoicie 8 L/100km. A co do napraw i przedlądów to jak europejskie auto, da się przeżyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze ma się świetną rodzinną limuzyne. Tylko trzeba mieć pożniej za co do niego lać ( a to już są nie małe koszty) ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest troszeczke drobiazgów co się psują w saabach np. wyświetlacz komputera ( koszt naprawy to ok 100 zł), kaseta zapłonowa ( koszt używanej ok 400 zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niedawno wysiadła mi turbin :( (przynajmniej tak myślałem) , autko bez mocy itd, wiec zawiozłem do mechaniora i okazałe się że zawiesił sie jekiś zarór zwrotny od turbiny ( za 200 zł jeździ dalej ).
Innym razem wylewała się woda z chłodnicy, okazało się że walnięty jest jakiś reduktor ( załamka , dostępne tylko w saabie) , i znowu rozczarowanie 89 zł załatwia całą sprawe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 150KM 110kW
[l/100km]