Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

lukasz@consensus.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 i T SE 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 157 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : super dynamiczny silnik i swietne przełożenia
5,0
Całokształt
Super autko. Jak kiedyś sprzedam , to i tak bede szukał saaba tylko nowszego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna praca silnika, jak ktoś jeszcze nie jechał zaprawde polecam. Turbina pracuje cicho i jest naprawde wydajna.
5,0
Skrzynia biegów
Jak narazie nie miałem z nią żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drobi jak niezły czołg. Wymieniałem juz tuleje wachacza , i pomimo że kupiłem je w salonie saaba to i tak były tanie ( w porównaniu do japończyka ). Komfort jazdy idealny.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ? Nie może być lepiej
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, klima trochę nie wydala w bardzo gorące dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie 2 m wzrosty , i jeszce nie mam fotela odzuniętego na maksa . Doskonała
5,0
Wyciszenie
Super cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I ty pojawia się problem. Jednak nie jest to ekonomiczne autko, jazda po mieście bardzo , ale to naprawde bardzo ekonomicznie to jakieś 11 L/100km. Ale trasa już wygląda przyzwoicie 8 L/100km. A co do napraw i przedlądów to jak europejskie auto, da się przeżyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze ma się świetną rodzinną limuzyne. Tylko trzeba mieć pożniej za co do niego lać ( a to już są nie małe koszty) ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest troszeczke drobiazgów co się psują w saabach np. wyświetlacz komputera ( koszt naprawy to ok 100 zł), kaseta zapłonowa ( koszt używanej ok 400 zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niedawno wysiadła mi turbin :( (przynajmniej tak myślałem) , autko bez mocy itd, wiec zawiozłem do mechaniora i okazałe się że zawiesił sie jekiś zarór zwrotny od turbiny ( za 200 zł jeździ dalej ). Innym razem wylewała się woda z chłodnicy, okazało się że walnięty jest jakiś reduktor ( załamka , dostępne tylko w saabie) , i znowu rozczarowanie 89 zł załatwia całą sprawe.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan