Silnik bez zarzutu - elastyczny. Żadnych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Japońska robota. Dobrze zestrojona z silnikiem. Jeździ się pewnie, bez szarpania - tak w górę jak i w dół. Dodatkowy tryb "S"port wyraźnie ożywia autko ;-)
5,0
Układ jezdny
Na naszych droga - bardzo wygodnie się jeździ, ale ... przeguby, końcówki drążka itp - polska normalka - żadne auto tego nie wytrzyma.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu - gorzej (jak to w kombi). Ale od czego czujniki...
5,0
Ergonomia
Rewelacja - wszystko tam, gdzie spodziewamy się znaleźć. Można prowadzić z zamkniętymi oczami (uwaga! - kodeks drogowy na to nie pozwala!)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Webasto i zawsze ciepło, klimatronic - i od razu przyjazny chłodek a jesieną/w zimie suche szyby!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma co pisać - duże auto i miejsca dla wszystkich dość. No, może piata osoba (na środku z tyłu) ma mniej wygodnie, ale... to nie van.
4,0
Wyciszenie
Diesla słychać (co lubię) - mogło by być jednak ciszej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dwojako:
na trasie - rewelacyjne ok. 6,00 l/100km
w mieście:
cóż - za klimatronik, automat i inne udogodnienia w ruchu miejskim płaci się przy kupnie i przy każdym tankowaniu...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
EGR do przeczyszczenia co jakiś czas ... i tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDi 120KM 88kW
[l/100km]