silnik wysmienity 250KM,elastycznosc powyzej jakich kolwiek oczekiwan, dobra kultura pracy, dzwiek przyzwoity, brak wad ktore nekaly mojego poprzedniego saaba 2.0t
4,0
Skrzynia biegów
czasami problem z wrzuceniem jedynki, poprzedni mial to samo ale ze wstecznym
3,0
Układ jezdny
super, jedynie mozna zapomniec o komforcie ktory daja saaby, ale nie wersja AERO
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno byc, lacznie ze stacyjka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na te wielkosc auta, z tylu moglo by byc troche wiecejmiejsca
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik 2.3 z duzym turbo, tu nie mozna mowic o ekonomicznosci. tak jak jezdzisz tak spala.
trudno mowic o oszczednej jezdie majac pod maska taki silnik, ktory daje tyle radosci z jazdy.
trasa 7-8l/100km, miasto bez korkow 10-11l/100km,
typowa jazda miejska w godzinach szczytu 13l/100km,jazda z frajda 10-17l/100km.
przeglady tylko u dobrego mechanika lub u goscia z pojeciem o saabie i jego bolaczkach a bedzie tanio i bezawaryjnie. uzywam auto w angli, ceny czesci wyjatkowo tanie dotyczy to glownie materialow eksploatacyjnych.polecam strony partsforsaab.co.uk, elkparts.co.uk, neobrothers.co.uk w tej firmie mozna rowniez kupic czesci uzywane po bardzo dobrej cenie w b/dobrym stanie.