Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Kombi

saabmen, 17 lat temu
Silnik 2.0 T 150KM 110kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 198 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Saab 9-5 I Kombi 2.0 T 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dwa litry z turbiną-niby nic, tylko 150KM, ale pieknie ciągnie już od 1800 o/min. Prawie jak diesel. Bardzo elastyczny.Rozkosz z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : znikające piksele wyświetlacza SID (komputera)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu tego rocznika zdecydowanie przystepna. W zamian komfortowe, dynamiczne auto. Dużo części zamiennych w dobrych cenach. Poza jedynie elementami karoserii. Średnie spalanie benzyny w mieście (warszawskie kooorki)13l.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
10,6
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Kombi