Silnik
: Bardzo elastyczny silnik i świetne prowadzenie co było dużym wyzwaniem dla tego auta, po 163 konnym BMW, znanym z doskonałej trakcji.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny już od niskich obrotów. Kultura pracy jak to diesel.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna z zaznaczeniem położenia, nie rozmemłana jak w BMW.
5,0
Układ jezdny
Świetnie zestrojone zawieszenie, doskonały kompromis pomiędzy komfortem i dynamicznym pokonywaniem zakrętów. Żadnych niepokojących czy denerwujących dźwięków z zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
SUV to, to nie jest, ale widoczność jak na limuzynę jest dobra.
5,0
Ergonomia
Jak to szwedzki samochód pomyślisz, hmmm że w tym miejscu powinien być kubek na napoje i on tam właśnie jest. Fotele super wygodne, jak wsiadasz do tego samochodu to masz wrażenie, że zapadłeś się w puchową pierzynę. Nie chcę się wysiadać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez komentarza, zdaje egzamin w Szwecji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie przednich foteli mają go pod dostatkiem, tylnych trochę gorzej, ale to drugi samochód w rodzinie po Audi Q7 więc na rodzinne wypady...
5,0
Wyciszenie
Zależy od ucha dla mnie ok. no i muszę tu wspomnieć o sprzęcie audio, który gra naprawdę świetnie.(W BMW nawet Professional nie grał tak jak to Bose)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czas pokaże
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czas pokaże
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
[l/100km]